Pischas
Hälsa & Fitness
Resor

Vill ni testa träningsresans första träningspass?

Jag tänkte bjuda Er på det första passet som gänget fick köra. Jag & fina Elaine testkörde passet innan det var dags för det tappra gänget att köra 🙂

Det är verkligen supervarmt här så denna EMOM. every minute on the minute wörkout var alldeles perfekt som start. De körde 4 varv & jag & Elaine körde 5 men vi hade heller inte flygit i ett dygn, så känn efter själv vart du vill sätta ribban. Är man nybörjare ska man kanske köra 1-2 varv , mellan 3-4 varv & vill man maxa så 5-6 varv.

Varje station har du 1 minut att utföra 2 övningar, hinner du klart innan minuten är slut har du vila. Hinner klockan ringa innan du är klar går du direkt över till nästa station utan vila. Samma sak gäller när du kommit till sista stationen på varvet, då är det bara att börja om från början.

* 12x utfallsteg (6/6)  gående eller stilla + 6x pushups med lyft upp till på rak höft

* 12x kettlebellswingar + 6 “kettlebellhopp”

*12x sneda utfall bakåt (6/6) + 15x jumping airsquat

*10x fällknivssitup + 10xboxjumps

*10x ballslam + 6x knees to elbow eller så högt man kommer

Lycka till! ♥

Annons

2 kommentarer

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.